Lacipil 6mg interakcje z innymi lekami

Wejdź tutaj jeśli szukasz informacji o lekach, ich działaniu, wskazaniach, skutkach ubocznych itp

Lacipil 6mg interakcje z innymi lekami

Postprzez spandrx84 » 18 kwi 2017, o 09:33

Witam! Moja mama od kilku dni zażywa Prestilol 5mg 10mg plus Indapen 1,5mg na rano i Lacipil 6mg na noc. Odkąd zażywa te leki jest osłabiona, ma zawroty głowy i bardzo niskie ciśnienie oprócz tego odczuwa silne bóle mięśni i w kościach, a wczoraj miala nagły skok ciśnienia zakręciło jej się w głowie i scisnelo w gardle. Wcześniej zazywala Prestilol 5+5mg rano i Lacipil 4mg na noc. Czy obecna interakcja ma związek ze zwiększeniem dawek leków pierwotnych, dodaniem leku na rano Indapen 1,5mg; interakcja z Milocardinem 15mg który mama zażywa doraźnie oraz Captopril 25mg, po pół tabl przy zwyzce ciśnienia raz na kilka h? Proszę o odpowiedź sprawa jest naglaca pozdrawiam spandrx84
spandrx84
 
Posty: 1
Dołączył(a): 18 kwi 2017, o 09:19

Re: Lacipil 6mg interakcje z innymi lekami

Postprzez kardiolog » 19 kwi 2017, o 19:26

Najprawdopodobniej spadek ciśnienia związany jest ze zwiększeniem dawek leków, ale nie da się tego ocenić na odległość - zgłoście się niezwłocznie z "reklamacją" do lekarza, który Mamę leczy.
kardiolog
 
Posty: 704
Dołączył(a): 12 paź 2009, o 21:16


Powrót do Leki

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość

cron
kołatanie serca   |   zawroty głowy   |   niewydolność serca   |   rzucanie palenia   |   wysoki cholesterol   |   cukrzyca   |   nadciśnienie tętnicze   |   borelioza   |   dieta   |   otyłość nadwaga   |   nerwica serca   |   udar mózgu   |   kardiolog-Poznań   |   zawał serca   |   badanie EKG   |   ECHO serca   |   holter   |   miażdżyca   |   zespół Marfana   |   USG doppler   |   stymulator-rozrusznik   |   arytmia serca   |   duszność   |   nota prawna