pytanie o pramolan i inne leki - podwyższone tętno

Wejdź tutaj jeśli szukasz informacji o lekach, ich działaniu, wskazaniach, skutkach ubocznych itp

pytanie o pramolan i inne leki - podwyższone tętno

Postprzez maksymilian » 16 lip 2016, o 12:16

Witam leczę się na nadciśnienie. Od 11 dni biorę pramolan 1x 50 mg i betaloc ZOK 1 x 50 mg rano oraz afobam 1x 0,25 mg i actelsar 1x 40 mg wieczorem. Każdego dnia mierzę ciśnienie. Zauważyłem, że teraz często mam podwyższone tętno pomiedzy 90-100 (wcześniej przez 3 lata brałem tylko concor cor 1 x 3,75 rano, tętno najcześciej pomiędzy 82-90), W ulotce promolanu wyczytałem, że niezbyt często może powodowac przyspieszone bicie serca. Do kolejnej wizyty u kardiologa jeszcze długo. Proszę o sugestie. Pozdrawiam.
maksymilian
 
Posty: 1
Dołączył(a): 16 lip 2016, o 12:01

Re: pytanie o pramolan i inne leki - podwyższone tętno

Postprzez top » 22 sie 2016, o 08:12

A lekarz rodzinny?
top
 
Posty: 1
Dołączył(a): 21 sie 2016, o 16:15
Lokalizacja: Kalisz


Powrót do Leki

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

kołatanie serca   |   zawroty głowy   |   niewydolność serca   |   rzucanie palenia   |   wysoki cholesterol   |   cukrzyca   |   nadciśnienie tętnicze   |   borelioza   |   dieta   |   otyłość nadwaga   |   nerwica serca   |   udar mózgu   |   kardiolog-Poznań   |   zawał serca   |   badanie EKG   |   ECHO serca   |   holter   |   miażdżyca   |   zespół Marfana   |   USG doppler   |   stymulator-rozrusznik   |   arytmia serca   |   duszność   |   nota prawna