Bisoprolol a bole miesni i stawow, wzrost wagi

Wejdź tutaj jeśli szukasz informacji o lekach, ich działaniu, wskazaniach, skutkach ubocznych itp

Bisoprolol a bole miesni i stawow, wzrost wagi

Postprzez M@jka » 17 paź 2016, o 08:51

Witam serdecznie,

Mam pytanie odnosnie Bisoprololu.
Zazywam ten lek od stycznie 2016 w wyniku czestoskorczu komorowego nieutrwalonego. Lek ten bardzo mi pomaga jezeli chodzi o arytmie i uspokojenie serca.
Jednak od stycznia przytylam 10 kg bez zmiany trybu zycia. Nie mam jeszcze duzej nadwagi(wzrost 182 i 82kg) ale pomimo ograniczen w jedzeniu (3 male posilki dziennie +/- 1500 kcal) i aktywnosci fizycznej (10 km dziennie na rowerze) stale przybieram na wadze. To mnie bardzo stresuje poniewaz nie wiem kiedy to sie skonczy.
Oprocz tego mam jeszcze ogromne bole miesni i stawow. Internista nie stwiedzil, po badaniach, zadnych podwyzszonych czynnikow reumatologicznych i odeslal mnie do domu z diagnoza - bole psychosomatyczne, poniewaz znal moja sytuacje rodzinna iz moj maz 6 lat temu nagle zmarl. Wedlug mnie nie odgrywa to zadnej roli w tym momencie, bo moje zycie jest teraz stabilne i wyszlam po raz drugi za maz, mam dobra prace itp.
Moj kardiolog na konsultacjach widzi mnie 5 min i po przeanalizowaniu ekg i krotkiej rozmowie czy lek pomaga na czestoskorcz, odsyla mnie do domu i planuje wizyte za pol roku.
Jezeli chodzi o skutki uboczne tego leku w ogole go to nie obchodzi.
Zanim dostalam bisoprolol bralam metoprolol i propanolol, ale te leki powodowaly wielkie dusznosci i spadek tetna w nocy duzo ponizej 50.

Moze ktos ma takie same dolegliwosci, albo doswiadczenia co powinnam z tym fantem zrobic. Czy tak to zaakceptowac, czy jednak podjac jakies dzialania.
Dodam jeszcze raz, ze na serce ten lek dziala super w moim przypadku.

Z gory dziekuje za kazda odpowiedz i przepraszam za brak polskich liter, ale przybywam za granica.

Pozdrawiam sredecznie,

M@jka
M@jka
 
Posty: 3
Dołączył(a): 2 lut 2012, o 18:07

Re: Bisoprolol a bole miesni i stawow, wzrost wagi

Postprzez pedito » 26 paź 2016, o 07:48

Takie bóle mięśni i stawów nie są normalne. Moim zdaniem powinnaś po prostu zaczerpnąć opinii jakiegoś innego lekarza, który cię zbada i powie naprawdę jak jest.
http://polskiksiegowy.pl/jaka-nazwa-biuro-rachunkowe
pedito
 
Posty: 1
Dołączył(a): 26 paź 2016, o 07:45


Powrót do Leki

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

kołatanie serca   |   zawroty głowy   |   niewydolność serca   |   rzucanie palenia   |   wysoki cholesterol   |   cukrzyca   |   nadciśnienie tętnicze   |   borelioza   |   dieta   |   otyłość nadwaga   |   nerwica serca   |   udar mózgu   |   kardiolog-Poznań   |   zawał serca   |   badanie EKG   |   ECHO serca   |   holter   |   miażdżyca   |   zespół Marfana   |   USG doppler   |   stymulator-rozrusznik   |   arytmia serca   |   duszność   |   nota prawna