Concor cor podwyższa ciśnienie

Wejdź tutaj jeśli szukasz informacji o lekach, ich działaniu, wskazaniach, skutkach ubocznych itp

Concor cor podwyższa ciśnienie

Postprzez Natalia93 » 25 paź 2015, o 18:32

Witam. Mam wadę serca - zespół wpw. Dziś po raz pierwszy wzięłam tabletkę concor cor 2,5 i zamiast spodziewanego obniżenia ciśnienia stało się odwrotnie. Nie mierzyłam ciśnienia rano ale po godzinie od wzięcia tabletki zaczęło mi się kręcić w głowie i jak coś chciałam zrobić (np. pobawić się z synem) to robiło mi się bardzo słabo. Gdy zmierzyłam ciśnienie, ciśnieniomierz wskazywał 150/82 a gdy zmierzyłam po dziesięciu minutach w stanie spoczynku zeszło do 135/80. Uderzeń serca w obu przypadkach miałam 80 /min. Czy to normalne?
Natalia93
 
Posty: 1
Dołączył(a): 25 paź 2015, o 18:16

Re: Concor cor podwyższa ciśnienie

Postprzez kardiolog » 7 lis 2015, o 17:24

Zdarzają się czasami paradoksalne reakcje na leki, ale może to też być zbieżność czasowa.

Proponuje udać się kardiologa zajmującego się arytmiami (najlepiej elektrofizjologa) aby ocenił czy rzeczywiście rozpoznanie jest prawidłowe oraz przeprowadził kwalifikację do badania elektrofizjologicznego i ablacji RF - tak się obecnie leczy zespół WPW. Nie ma w pełni skutecznych leków, a betablokery to nie zawsze dobry pomysł w tej chorobie.
kardiolog
 
Posty: 721
Dołączył(a): 12 paź 2009, o 21:16


Powrót do Leki

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

cron
kołatanie serca   |   zawroty głowy   |   niewydolność serca   |   rzucanie palenia   |   wysoki cholesterol   |   cukrzyca   |   nadciśnienie tętnicze   |   borelioza   |   dieta   |   otyłość nadwaga   |   nerwica serca   |   udar mózgu   |   kardiolog-Poznań   |   zawał serca   |   badanie EKG   |   ECHO serca   |   holter   |   miażdżyca   |   zespół Marfana   |   USG doppler   |   stymulator-rozrusznik   |   arytmia serca   |   duszność   |   nota prawna