Covalsacor i valsacor problemy z błędnikiem

Wejdź tutaj jeśli szukasz informacji o lekach, ich działaniu, wskazaniach, skutkach ubocznych itp

Covalsacor i valsacor problemy z błędnikiem

Postprzez Urszula » 16 lis 2015, o 16:22

Mam 53 lata od ok 25 lat zażywam leki na nadciśnienie od ok 7 lat valsacor zmieniony ok 4 lata temu na covalsacor. We wrześniu tego roku dostałam ataku zawrotów głowy pochodzenia błędnikowego Dochodziłam do siebie ok miesiąca (szpital i rekonwalescencja) Następnie okazało się ze brak mi potasu , biorę dziennie 3 kapsułki kaldyum i tak potas utrzymuje się w okolicy 4 .
Dopatrzyłam sie na ulotce ze leki jakie zażywałam mogą powodować takie właśnie objawy czyli zawroty głowy pochodzenia błędnikowego oraz wypłukiwanie potasu powiedziałam o tym lekarzowi. W związku z tym lekarz rodzinny przepisał mi lek o nazwie PIRAMIL , niestety na ulotce znów odczytałam, że lek ten może powodować zawroty głowy pochodzenia błędnikowego.
Mam pytanie czy powinnam zażywać tego typu leki oraz czy istnieją inne leki nadciśnieniowe, które powodowałyby takich skutków ubocznych.?????
Pozdrawiam Urszula
Urszula
 
Posty: 1
Dołączył(a): 16 lis 2015, o 15:49

Re: Covalsacor i valsacor problemy z błędnikiem

Postprzez kardiolog » 24 wrz 2016, o 21:46

Kwestie leczenia musi Pani omawiać ze swoim lekarzem, na odległość można tylko zaszkodzić.

Objawy uboczne zawarte w ulotce mogą wystąpić, ale nie muszą, zwykle występują rzadko.

Polekowe zawroty głowy zwykle występują stale w czasie zażywania leku, a nie okresowo.

Zawroty głowy, które pojawiły się nagle i ustępują w ciągu kilku tygodni często powodowane są zapaleniem błędnika czy też zmianami niedokrwiennymi.
kardiolog
 
Posty: 721
Dołączył(a): 12 paź 2009, o 21:16


Powrót do Leki

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

kołatanie serca   |   zawroty głowy   |   niewydolność serca   |   rzucanie palenia   |   wysoki cholesterol   |   cukrzyca   |   nadciśnienie tętnicze   |   borelioza   |   dieta   |   otyłość nadwaga   |   nerwica serca   |   udar mózgu   |   kardiolog-Poznań   |   zawał serca   |   badanie EKG   |   ECHO serca   |   holter   |   miażdżyca   |   zespół Marfana   |   USG doppler   |   stymulator-rozrusznik   |   arytmia serca   |   duszność   |   nota prawna